Jetta Mk2 1.8T

Volkswagen Jetta Mk2 

  • swap silnika na 1.8T
  • słupek bazowo AGU 99 rok vw golf IV , turbosprężarka i cały osprzęt z silnika BAM audi tt 225 ps 2003 rok, szerokopasmowa sonda, zawór upustowy forge, program by gto, moc ok 270 ps, nowa chłodnica wody nissensa , wentylatory płaskie 2×12 cali, czujnik wentylatora audi a8 4.2, pokrywa silnika audi s3 z czerwonym logo, duzy front IC z mk2 g60 z wersji bez klimy, filtr stożkowy pipercross, silnik jak i wszystkie metalowe części osprzętu silnika polakierowane czarnym lakierem strukturalnym.
  • bazowo automatyczna – swap skrzynia manualna na linki z ABF-a – CDA, półosie i przeguby wewnętrzne z mk2 G60, nowe przeguby zewnętrzne lobro z VR6 na wąski frez.
    wybierak w skrzyni biegów zmieniony od vw golf iv 1.9tdi 101 ps , lewarek i linki biegów vw golf iv 2.3 v5
  • kompletny przelotowy uklad wydechowy wykonany ze stali kwasoodpornej na jednym tłumiku przelotowym, na koncu schowane 2 x koncówka TDI 54mm, średnica całego wydechu 2,5 cala, down pipe 3 cale, brak kata, końcowy tłumik robiony pod zamówienie w firmie RM motors.
YouTube Preview Image

 

Aktualizacja:

– aktualnie w aucie znajduję się silnik 3.2 VR6 (R32)

SONY DSC

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>